Förkyld & ont i halsen^^

Tja!!
Nu har jag lyckats att dra å mig en himla dum förkylning och ont i halsen! Inte alls kul. Speciellt inte nu när jag typ har ett mini lov. Men jag ska inte klaga så mycket, jag kan ju faktiskt redigera, fixa bloggar och lite annat. Sånt som jag inte precis har tid eller ork till annars. Igår kväll/natt satt jag och disignade min klasskompis blogg och det är nästan klar. Bara lite smått som jag fixas. Jag är mycket nöjd med den och hoppas också att hon kommer att bli glad. Har också tänkt att sno lite ide'er som jag hade till hennes blogg och lägga in det på min blogg, haha I'm bad or what?! Idag får ni en bild ifrån Median.
 
Imorgon ska jag och tre kompis åka ut och fota och det kommer att bli kul. Ni kommer säkert att få bilderna imorgon kväll eller på tisdag. Nu vill jag bara att vädret ska vara på vår sida, så som de är idag. Strålande sol och klar blå himmel, det gillas starkt! Hoppas att ni får en fortsatt bra Söndag.
 
Kram Rebecca

Kommentera här...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0