Många timmar^^

Tja!!
Kom nyss hem ifrån att ha varit ute och sprungit en runda. Det blev 4 km, solen sken och det var klar blå himmel. Vilket bara är trevligt när man tränar eller är ute och springer. Nu väntar jag på ett lunchen ska bli klar och sen ska jag gå och duscha. Sen ska jag fixa min klasskompis blogg design, själva grunden är redan klar och nu ska jag bara fixa hedern och några detaljer. Som jag lätt kan sitta med i många timmar bara för att jag tycker att de är så kul att sitta och koda och designa bloggar. Ni kommer att få se resultatet senare när den är helt klar. Idag får ni en bild ifrån Median förra veckan. 
 
Ikväll ska jag och pappa antagligen ha hamburgare till middag vilket säkert kommer att bli gott. Jag ska också fixa med hennes blogg så att den blir så snygg och fin som möjligt. Jag har också hunnit att öva på mitt Nationella Prov tal som jag ska hålla på Måndag. Än så länge är jag inte så jättenervös, men det kommer jag säkert att vara på Söndagskvällen eller Måndag morgon. Hoppas att ni får en fortsatt bra Lördag.
 
Kram Rebecca

Kommentera här...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0