NP Svenska^^

Tja!!
Mitt NP Tal som jag höll i Måndags gick superbra. Mitt betyg är jag mycket nöjd med! Idag så var det dags för nästa NP i svenska, jag har ingen aning om hur det gick. Det kändes som att det var okej, men jag var och är mycket, mycket trött efter provet. På Torsdag väntar ett till. Men som tur så är det de sista NP i svenska. Idag får ni en bild ifrån i somras.
 
Idag så har jag bara slappat och inte gjort så mycket alls och de ska jag fortsätta att göra resten av kvällen. Imorgon så är det vanlig dag och då har jag inte något NP och det är skönt. Idag på eftermiddagen när jag skulle hem ifrån skolan, så var alla tåg inställda ifrån Lund. Så jag fick ta bussen hem, men innan des så fick jag vänta på den i typ 10 min. Jag var också hemma typ 30 min senare än om tåget hade gått i rätt tid! Hoppas att ni får en fortsatt bra Tisdag.
 
Kram Rebecca

Kommentera här...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0