Skola som vanligt^^

Tja!!
Idag så var det skola som vanlig och det har de varit hela veckan. Igår så fick vi sluta vid 14:30, så jag var hemma en hel timme tidigare och det är alltid trevigt. Under dessa dagarna när jag inte har bloggat så har jag varit i malmö och köpt ett stativ till min kamera, men efter en dag så lämnade vi tillbacka de. För att de inte var bra och för att de inte alls var som jag trodde att de skulle vara.
 
Imorgon så är det Torsdag och då går vi bara till 14:00 i skolan och de är skönt. För då är jag hemma vid 14:30 och sen har jag hela eftermiddagen på mig och fixa lite saker som jag måste få klart innan Fredag. Nu så har jag inte så jättemycket läxkor i skolan och de är skönt. Om några veckor så ska jag ha Nationella Prov i svenska och då ska jag ha tre prov på en och samma vecka. Hoppas att ni får en fortsatt bra Onsdag.
 
Kram Rebecca

Kommentera här...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0