Tiden går snabbt^^

Tja!!
Kom hem ifrån skolan för ca 30 min sedan, för att vår engelska lärare var sjuk och då hade vi samhällskunskap i stället. Sedan efter lunch så fick vi gå hem och jobba med skolarbetet, eller vi får jobba på valfri plats och då åkte jag hem. Det är ganska så najs att vara hemma vid 12:30 när jag brukar vara hemma lite efter två eller tre. Det hela är ju mycket bättre när de är Fredag. Men jag ska också göra lite samhälle efter jag har bloggat annars får jag göra det i helgen och de är jag inte så sugen på. Även om jag inte har något planerat, men ändå vill man inte sitta med det på helgerna, iallafall inte jag! Jag vet att jag kommer att öva på mitt tal som jag ska hålla på Måndag. Idag får ni en bild ifrån Göteborg.
 
För några dagar sedan så insåg jag att när jag har lunch på Onsdagar, så har redan halva veckan gått. Tiden går väldigt snabbt. Man kan inte stanna den, hur gärna man än vill. Det är sommarlov om typ 10 veckor och tiden dit kommer att gå så himla snabbt. Hoppas att ni får en fortsatt bra Fredag. 
 
Kram Rebecca
 

Kommentera här...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0