Imorgon smäller det^^

Tja!!
ÄNTLIGEN SKA JAG BLOGGA! Har inte bloggat på över två veckor, känner lite panik om man säger så... Men jag har haft endel i skolan och sen har jag varit med kompisar. När stormen "Sven" var här i skåne så var de inte alls kul. Vi skulle igentligen fått vara lediga ifrån skolan, men självklart inte vi som går film i skolan. Vi skulle åka på en dockteater i Malmö, bara för att tågen inte gick så fick vi ta bussen. Det är inte alls kul att stå upp i en buss när det blåser och den kör på motervägen. Men som tur överlevde vi, dagen känndes dock väldigt onögd. Bilden ovan är tagen av Julia Kristensson!
 
I Söndags var jag, Angelica, Molly och Julia i fotosudion som vi har på skolan. Fick hem många bilder. Runt 500 tror jag att de var och de var på nästan tre timmar!  Några seriösa och några bara rena flummbilder. Vi hade det rikigt kul, med många skratt och julmusik. Fick en liten julstämmning under tiden vi fotoade. Imorgon är det julavslutning i skolan och de är skönt. Hade ett stort naturprov innan idag och de känndes som att de gick bra, hoppas nu bara på de bästa. Sen efter att jag har slutat imorgon så ska jag träffa Madde och de ska bli mycket trevligt. Hoppas att ni får en fortsatt bra Onsdag. 
 
Kram Rebecca

Kommentera här...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0