Två prov^^

Tja!!
Onsdag idag, det innebär att nästan halva veckan redan har gått. Så fort tiden går, den bara springer iväg. Eller har jag helt fel? Har inga läxor som jag ska göra nu under veckan, men ska plugga lite i helgen. Har idrotts prov på Onsdag den 11/12. Veckan efter den 18/12 har jag ett "stort" naturkunskaps prov (vi ska bara läsa 70 sidor in för provet!) och jag vill värkligen göra bra ifrån mig på de provet. För jag är riktigt nöjd med mitt förra prov som jag hade i naturkunskap. Idag får ni en bild jag tog för några månader sedan.
 
Nu sitter jag och väntar på att maten ska bli klar, spagetti och köttfärssås ska vi ha idag. Något som jag tycker är riktigt gott. Det är helt sjukt att de redan är 4 DECEMBER! Känndes nyss som att de var september. Har redan fått julstämmning. Men jag har också lyssnat på julmusik sedan i början av November. Just bara för att jag ÄLSKAR julen. Vill bara att de ska komma snö snart. Hoppas att ni får en fortsatt bra Onsdag. 
 
Kram Rebecca

Kommentera här...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0