17år idag^^

Tja!!
Idag så fyller jag 17ÅR! Det är ganska så sjukt om jag tänker efter. Det kändes som att jag nyss fyllde 16år, men nej de har gått ett helt j*vla år! De är SJUKT! I morse så kom mamma och pappa in med mina födelsedagspresenter. Jag fick, Kameraobjektiv, pengar, Ulrik Munthers nya skiva "Rooftop", en resa till Stockholm, om jag vinner tävlingen som jag är med i. Tre andra saker som ni får reda på senare. Sendan vid 08:30 så var ULRIK med på tv. Dagen kunde inte bli bättre. Det var vad JAG trodde. Idag får ni en bild som Madde tog på mig för några månader sedan.
 
Vid typ 10 så kom Madde och lämnade min present, av henne så fick jag fyra doft ljus. Efter att hon hade gått så satte jag mig vid datorn och kollade runt på internet. När jag var inne på Facebook så såg jag att ULRIK hade gjort ett nytt inlägg. Då hade han länkat en video som han har lagt ut på Youtube. Det är en musikvideo med en av hans kommande låtar. Nu så går den låten på repit hela tiden. Jag längtar tills jag får höra hela albumet. Ikväll så ska jag, pappa, mamma, farmor och farfar gå ut och äta. Hoppas att ni får en fortsatt bra Onsdag.
 
Kram Rebecca

Kommentera här...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0