Alla Hjärtans Dag^^

Tja!!
Som ni nog alla redan vet så är det Alla Hjärtans Dag idag. Vilket kan vara mycket trevligt för vissa men kanske inte för alla. Min dag har varit ganska så okej. Jag fick en engelska läxa tills morgon och den blev jag nyss klar med. Sedan innan jag slutade för skoldagen så hade jag ett mattetest, vilket jag hoppas på att de går bra. Det känndes bra när jag lämnade in det.
 
När jag kom hem så fixade jag med lite saker och sedan åkte jag, Madde och Emma till BC och hanlade lite och åt där. De var riktigt trevlig och vi fick väldigt många skratt, haha! Har också nyss kommigt hem ifrån Morfars grav. Idag så var det fem årsedan du lämnade oss här... Hoppas att ni får en fortsatt bra Torsdag.
 
Kram Rebecca

Kommentera här...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0