En dag närmre helgen^^

Tja!!
När vi var ute och åt så var det super gott. De blev fondy (Stavas?), när vi kom hem igen så åt vi efterrätt här. Igår var det en väldigt lat och seg Torsdag för mig, haha! Jag läste, åt, kolla på TV och satt vid datorn lite. Så jag var ju super aktiv hela dagen. NOT. På kvällen så lagade jag middagen och då blev det fisk och apelsin sås. De är super gott. Idag får ni en bild som jag tog i Onsdags.

Idag är det ännu en Fredag och jag gillar Fredagar. Dels för att de är nästan helg och för att imorgon så ska jag gå och se mello i Malmö och då ska ju Ulrik vara med. Jag längtar super mycket. Hans låt kommer nog att vara jätte bra. Jag har redan sett två bilder ifrån när han repade igår och jag gillade dem. Nu är det bara en lång men härlig väntan på att få höra låten och se framträdandet. Hoppas att ni får en fortsatt bra Fredag.

Kram Rebecca


Kommentera här...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0