Glad i Found You^^


Lyssna på denna låten. Den är inte lika bra som "Requiem" men ändå värd att lyssna på. Om bara några timmar så ska jag ju se han i arenan i Malmö och det kommer bli helt fantastiskt. Jag hoppas på att låten "Tell The World I'm Here" kommer att komma till globen direkt. Då är jag supergald, för det är de som jag önskar. Att Ulrik ska komma till globen igen. Förra året kom han direkt till globen med låten "Soldiers" och den var ju helt grym och i år har han själv sakt att de är en helt annan typ av låt. Mer arena låt, han kommer även att skippa båda gitarren och munspelet. I år står han själv på sencen och har en videobakgrund där de är olika klipp. Jag har inte sett det än, men har läst och hört att de ska vara så. Glöm inte att ringa 099-202 08 och rösta på Ulrik ikväll. Hoppas att ni får en fortsatt bra Lördag.
 
Kram Rebecca

Kommentera här...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0