Grattis Ulrik^^

 
Idag så är det en väldigt speciell dag. ULRIK MUNTHER fyller 19år! Videon här ovan har jag själv gjort och jag är väldigt nöjd med den. Det tog 3 dagar fårn att jag började med den tills den var utsparad och klar att ladda upp på Youtube. Jag hoppas att han ser den, det skulle vara helt fantastiskt. Jag tycker att ni nu ska ofra lite tid att kolla på den dels för att den är bra och även för att jag får fler visningar. I år satsar jag på mer visningar än förra året. Då var det 230. I år kan vi nog slå det om alla tittar en gång så hjälper det mycket. GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN ULRIK! Hoppas att ni får en fortsatt bra Måndag.
 
Kram Rebecca

Kommentera här...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0