Melodifestivalen 2013^^

Tja!!
Jag vet att jag inte alls har bloggat på en hel vecka. Men jag har inte haft lust eller ork till det. I Lördags så var det super kul. Biljarden gick inte så bra för min del, men det var ändå kul. Maten så vi åt senare var super god, jag tog en fisksoppa och den är nog den godaste som jag har smakat ever! Iskolan har det bara flutigt på, just nu så har vi inte så mycket läxor. Vilket är riktigt skönt.
 
Idag så ska jag hem till en i min klass och där ska vi ha tjejkväll, de kommer att bli riktigt kul. Sist blev det lyckat och riktigt skoj. Sen är det också "Melodifestivalen 2013" och den ska vi kolla på tillsamman. Idag så hejar jag på David, hoppas att de går bra för han nu. Hoppas att ni får en fortsatt bra Lördag.
 
Kram Rebecca

Kommentera här...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0