Om en vecka^^

Tja!!
Idag så är de Onsdag och jag har inte bloggat sedan i Fredags men jag har inte gjort något speciellt. Jag är klar med alla mina läxor innan sportlovet, vilket är väldigt skönt. Svenskan gjorde jag och en kasskompis i Måndags och den ska vara klar på Fredag. Dokumäntär filmen lämnade vi in igår. Foldern ska jag lämmna in senare idag (har inte börjat lektionen än) och sen har jag bara ett matteprov kvar att göra imorgon. Sen är det SPORTLOV! Idag får ni en bild som jag tog för några veckorsedan.
 
Idag så är det en hel vecka till att jag blir 17år. 6 dagar till att Ulrik blir 19 år och hela 10 dagar tills att jag ska se han live och även se Melodifestivalen. Fattar ni hur mycket jag längtar? Jag har räknat ner till mello ända sedan jag fick reda på att jag skulle gå och se han. Så nu om 10 dagar så kommer de att hända! Igår så spelade H43 Lund mot Alstermo IF, jag var inte där och kollade men jag vet att de vann och det var mycket bra. Hoppas att ni får en fortsatt bra Onsdag.
 
Kram Rebecca

Kommentera här...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0