Torsdag^^

Tja!!
Idag så var de skola som vanligt. Vilket innebär att just idag så börjar vi 10:15 och slutar 14:00. Vilket är helt okej för min del, haha! När jag kom hem så åt jag lite mellanmål. Sen började jag att plugga lite. Även om vi inte har något läxor tills imorgon eller till kommande dagar. Så gjorde jag lite än då. Börja känna mig som en lite nörd typ...

Imorgon är det Fredag vilket är väldigt bra och skönt. Då kan man sova ut och inte gå upp sju varje dag. Fast idag gick jag inte upp förrens vid 08:30. Jag gillar när vi börjar sent! I helgen är de melodifestivalen, sen är det bara en vecka kvar tills de är finalen. Jag längtar väldigt mycket. Hoppas att ni får en fortsatt bra Torsdag.

Kram Rebecca


Kommentera här...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0