En hel timme tidigare^^

Tja!!
I helgen så har jag gjort ganska så mycket. I Lördags så var jag och hjälpte farmor och farfar med att flytta och det gick bra. I Söndags så pluggade jag lite matte i och med att vi har matte prov på Torsdag. På kvällen så var jag och Madde och kollade på Sune i Grekland och den var lika rolig som det var första gången, haha. Idag får ni en bild ifrån i våras.
 
Igår var det skola och jag var där bara på första lektionen, sedan gick jag hem. För att jag inte alls mådde bra. Idag gick jag till skolan i alla fall. Just nu så har jag rast och vi slutar om 30 min. Det är skönt för att då kommer jag hem en hel timme tidrgare och det gillar jag! Hoppas att ni får en fortsatt bra Tisdag.
 
Kram Rebecca

Kommentera här...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0