Måste göras om^^

Tja!!
Bloggen har inte varit uppdaterad men det är för att jag inte har fat något att skrivigt eller att något specielt har hänt. Igår var några ifrån klassen här och det var riktigt mysigt. Vi hade middag och sedan satt vi och pratade om massor av saker. Det MÅSTE vi göra om en annan gång! Idag gjorde jag först lite media och sedan åkte jag och Madde till BC och handlade mat. Där efter gjorde vi hemma gjorda köttbullar med sås och potatis. Det blev riktigt gått.
 
Imorgon är det Måndag igen och då är det skola. Då ska jag hålla mitt svenska tal. Det kommer bli kul men jag är väldigt nervös, men det går nog bra. Just nu sitter jag och kollar på "Så ska de låta" och de är bra och David Lindgren och han gör väldigt bra ifrån sig. Hoppas att ni får en fortsatt bra Söndag.
 
Kram Rebecca

Kommentera här...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0