Andra dagen^^

Tja!!
Idag kom jag hem från min andra dag på sommarjobbet. Där jag jobbat på mammas jobb. Idag har jag bland annat rensat ogräs, målat, sopat med mera. Det var riktigt varmt ute idag. Hörde att de var upp emot 25 grader! Helt okej när man är ledig och kan ligga i solen och sola. Men lite jobbigare är det när man ska jobba i stekande sol. Men jag ska absolut inte klaga, jag är glad över att jag har fått sommarjobb.

Idag ska jag inte alls göra mycket, bara ta de lugnt och vila. Värmen ute gör att man blir lite seg. På fredag är det midsommar och de ser jag farm emot. Vi ska fira med min morbror, hans fru och deras vänner. Det kommer att bli mycket trevligt. Hoppas att ni får en fortsatt bra Tisdag.

Kram Rebecca


Kommentera här...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0