Efter allt^^

Tja!!
Midsommar var mycket roligt. Vi lekte lekar, åt gott och sen var det dans nere i hamnen på kvällen. Det var inte så jättefint väder. På kvällen blåste det upp och det kom även lite regn. Dagen efter kom mina små kusiner ut och några till. För då var det dans i hamnen runt midsommarstången igen. Efter fick man saft och bullar, haha. Idag får ni en bild ifrån Melsungen.
 
Idag har jag bara vaknat och ätit frukost och sen åkte vi hem. Imorgon ska jag börja jobba igen. Då väntar en vecka med sommarjobb sen efter har jag sommarlov på riktigt. Tänkte att jag skulle visa er några bilder ifrån helgen senare. Blev några fina enligt mig. Hoppas att ni får en fortsatt bra Söndag.
 
Kram Rebecca

Kommentera här...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0