Midsommar^^

Tja!!
Igår var det sista dagen för sommarjobbet denna veckan. Efter jobbet så åkte jag och mamma ute till sommarstugan. Där vi idag ska fira midsommar, det kommer bli mycket trevligt. Det är fint väder och klar blå himmel även om de igår varande för att det skulle vara årka och regn ute. Idag får ni en gammal bild, för att jag inte har några bilder på mormors dator.
 
På kvällen fick jag ett mycket roligt mejl. Det var ifårn honom som jag frågade om lov, om jag fick använda hans låt "Kär i Göteborg" som jag fick. Som ni vet så åkte jag upp till Göteborg över en helg och filmade där och lite sånt. När jag koom hem så började jag med att redigera min kommande musikvideo. Det var mitt slut projekt i median. Han ville också se resultadet och det fick han. Jag skickade filen till honom och har gillade det. Igår fick jag besket om att han hade lagt upp den på YOUTUBE, vilket jag bara tycker är kul. Hoppas att ni får en fortsatt bra Fredag.
 
Kram Rebecca
 

Kommentera här...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0