Min rygg är röd^^

Tja!!
Idag var det en kort dag i skolan. När jag kom till skolan så hade vi först svenska och där efter media. På median skulle vi bara skriva vår analys angående vårt slutprojekt. Jag gjorde en musikvideo och jag är mycket nöjd med resultatet. Nu är det bara ett bra betyg som fattas, haha. Hade inte varit så fel att få A eller B på detta projektet. Idag får ni en bild som jag tog på min kompis bal. 
 
När jag kom hem efter skolan så satte jag mig lite vid datorn, där jag bara slö surfade. Där efter gick jag iväg och tränade en stund. Blev riktigt svettigt, men det var skönt. Efter jag var klar med det så la jag mig och solade ett tag i solen. Dum som jag var så tog jag inte på någon solkräm. Vilket jag kommer att göra här efter, jag är nu lite, eller mycket, röd på min rygg. Inte alls kul och jag som ska ha klänning på mig imorgon. Hoppas att ni får en fortsatt bra Måndag. 
 
Kram Rebecca

Kommentera här...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0