Sista dagen^^

Tja!!
Sedan jag bloggade sist så har jag inte alls gjort mycket. Jag var på en utomhus teater i Helsingborg tillsammans med mamma, pappa, mormor, min morbror och hans fru. Vädret blev bra i början men fram emot slutet började de spö regna. Som tur var så hade vi redan på oss regnkläder för att vi visste att de kunde blir regn. Idag får ni en bild ifrån midsommar.

Sedan har jag sommarjobbat när jag nu har gjort min sista dag för i år. Nu börjar sommarlovet på riktigt. Ska i alla fall ha sovmorgon imorgon, så skönt. Har gått upp 06:00 nästan varje dag i två veckor. Så jag förtjänar en lång sovmorgon. Hoppas att ni får en fortsatt bra Fredag.

Kram Rebecca


Kommentera här...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0