Sista studentfesten^^

Tja!!
Det var super kul och trevligt när Angelica, Molly och Marie var här. Vi åt, skrattade spelade kort och lyssnade på musik. En väldigt lyckad kväll. Vädret var inte på vår sida. Det var inga sommarkänslor direkt. Mycket tråkigt!

Jag var på min sista Studentfest igår. Det var min kusin som hade det denna gången. Först åkte vi till skolan och såg när hon sprang ut sedan hem och byta om och där efter iväg hem till den, för mat och ha de trevligt. Det var mycket trevligt och kul att det blev bra med vädret. Idag var jag och mamma och shoppade inne i Lund. Jag fick med mig hem en del olika grejer. Haha, alltid kul med shopping! Hoppas att ni får en fortsatt bra Lördag.

Kram Rebecca


Kommentera här...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0