Snart är det klart^^

Tja!!
Igår var jag hos mina kusiner på en liten födelsedags middag, det var trevligt och det var mysigt att man kunde sitta ute och äta. Snart så är det sommar och det börjar att märka nu. Mycket trevligt! Idag i skolan så var det en kort dag. Vi hade sovmorgon, sen var det tid på matte och där fick vi ser våra NP prov och sedan lämnade vi in våra matte böcker och nu är vi klara med den kursen. Efter det fick vi lunch men vi fick inte äta förens om en timme. Några i klassen gick till den läraren som vi skulle ha efter och frågande (tror jag) om vi kunde börja tidigare och sluta tidigare och det gjorde vi. Idag får ni en bild som jag tog för några veckor sedan. 
 
När lunchen var slut så drog jag hem. Det är skönt att komma hem mycket tidigare, när jag i vanliga fall brukar vara hemma vid 16. Idag är det strålande sol sken ute och blå himmel, kanske blir att jag går ut en lite runda senare och fotograferar. Man ska ju passa på när det är fint väder. Ikväll ska jag inte plugga eller göra några läxor, för att vi är klara med allt sånt. Jag har inga läxor kvar att göra för hela 1: an. Hoppas att ni får en fortsatt bra Onsdag. 
 
Kram Rebecca

Kommentera här...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0