3:a igen^^

Tja!!
Nu ska jag skriva ett blogg inlägg om hur det var för mig att se Mello igår. Som ni nog alla vet så är jag ett jättestort fan av Ulrik. Han var först ut och skulle starta hela festen. Innan hade jag läst att han var hes i halsen och att han kanske inte skulle kunna ta alla toner. Vilket hade varit jätte synd om de inte hade blivit så. När klockan blev 20:00 så var jag jätte nervös och spänd. Jag satt och log som en idiot under hans uppträde och kanske, eventuellt så grät jag lite. För att han gjorde ett jättebra framträdande enligt mig. När de var de andra bidragen så röstade jag såklart på Ulrik. Jag ville att han skulle vinna. När de var juryn som skulle dela ut poängen så fick han hela 3 12: or vilket är bra. Han fick lika många som Robin. När vi "folket" skulle dela ut poängen så var jag riktigt nervös. När jag fick reda på/ såg att han kom trea så var min första tanke: "NEJ inte i år igen. Han skulle komma 1: a". Men sedan så insåg jag att de inte alls är dåligt med en tredjeplats.

 

Jag tycker också att Robins låt är bra och den har ett bra budskap. Jag hoppas såklart på att den ska kunna ta Sverige långt i den stora finalen. Men jag var inte så glad att Yohio kom före Ulrik, han kom ju 2: a. Jag själv hade gärna velat vända på siffrorna. Så att Ulrik i så fall (om han inte skulle vinna) skulle kolla 2:a och inte 3: a. Men nu ska jag inte deppa för de och skriva allt som jag tycker och tänker här. Jag är glad för Ulriks skull och han själv är nog också glad för sin placering. Hoppas att ni får en fortsatt bra Söndag. 

 

Kram Rebecca


Kommentera här...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0