Allmänt glad^^


Tja!!
Sitter just nu och överför lite bilder till min dator som jag tog i Malmö idag. Hela klassen åkte in till Malmö idag för att kolla på någon fotoutställning och sedan ta bilder i västra hamnen. Vilket var väldigt kul, vädret var på vår sida och de är alltid positivt. Jag fick en del fina bilder och det kanske blir så att jag delar med mig av dem? Bilderna i förra inlägget tog jag igår på Median och jag blev nöjd med resultatet av dem. Bilden som vi får idag är tagen idag ifrån västra hamnen.

Imorgon så ska jag fört till tandläkaren och sen vidare till skolan. När jag kommer hem så ligger där ett paket och väntar på mig. Kan ni gissa vad de är? Kanske... De är "ROOFTOP", Ulriks nya skiva. Jag är så himla glad. Det är också tur att mamma och pappa jobbar sent, för då kan jag spela skivan väldigt högt och bara vara allmänt glad. Hoppas att ni får en fortsatt bra Tisdag.

Kram Rebecca

 


Kommentera här...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0