Emporia^^

Tja!!
Igår var jag ju och fottade med Madde och vi fick riktigt fina bilder måste jag säga. I alla fall enligt mig och Madde så blev de många bra och snygga bilder. Idag var jag och mamma på Emporia och handlade, jag fick med mig hem tre tröjer och ett doftljus. Ikväll ska vi ha påskmiddag här hemma med köttbullar, prinskorvar, ägg, sill och massor av annat. De kommer bli gott och de var ett tagen vi hade de här hemma. Idag får ni en bild ifrån igår.
 
Bilderna som jag och Madde tog igår kommer jag nog att lägga upp imorgon om jag hinner och har lust. Imorgon ska vi också ha påskmiddag med mammas släkt och mina kusiner, det kommer att bli mycket trevligt. Jag ska träffa mina kusiner som jag har har gjort på ett tag. Hoppas att ni får en fortsatt bra Fredag.
 
Kram Rebecca

Kommentera här...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0