Facebook chattar^^

Tja!!
Är just nu i skolan och vänar på att Samhällen ska börja. Idag hade vi först Engelska och då hade vi hörövning inför NP, typ. Sen var de lunch och då var de pasta med kebbab. Asså vår skola älskar kebbab. Vi har de nästan varje vecka... okej inte vaje vecka. Men tillräkligt mycket för att man ska bli trött på de iallafall. Idag får ni en bild som "jag" tog när Ulrik var på Emporia i Söndags.
 
Nu sitter jag och två klasskompisar och chattar på Facebook. Vi sitter typ 1 meter i från varandra in real life, haha. I eftermiddag så ska jag inte göra någonting och häller inte resten av helgen. Jag ska kolla på Melodifestivalen på Lördag men de är de ända som jag har bestämt. Hoppas att ni får en fortsatt bra Fredag.
 
Kram Rebecca

Kommentera här...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0