Idéer^^

Tja!!
Förlåt för att jag inte har uppdaterat på ett tag. Men det har varit lite mycket just nu. Både i skolan och med annat. I denna vecka så har jag haft prov/inlämningar varje dag. Idag gjorde jag matteprovet och de gick helt okej. Det var det sista provet vi hade innan påsklovet. Så kan kan säga att jag typ redan har påsklov. Imorgon i skolan har vi bara engelskan som är ansträngande. På samhällen så ska vi bara kolla på film och fika, för att vår nya lärare inte kunde alla våra namn i klassen. Idag får ni en bild ifrån London. 
 
påsklovet så har jag inte bestämt så mycket. Det blir nog bara att vara hemma och chilla. Håller just nu på med mitt slutprojekt i median. De ska inte vara klart förens i juni. Men jag börjar redan nu att spåna på lite små idéer och de hade varit kul om man hade kunnat få till dem. I mitt huvud är de bra, men sen får man se om de verkligen är så bra när de är klart och allt. Hoppas att ni får en fortsatt bra Torsdag.
 
Kram Rebecca

Kommentera här...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0