Påsklov^^

Tja!!
Idag är det första dagen på påsklovet. Nu är jag ledig i nästan två veckor, för att vara exakt så är det 1 1/2 vecka. Men ändå... de är ju helt grymt! Ikväll ska Malin och hennes familj komma hit, de ska bli super kul. Igår var det skola som vanligt och på både engelskan och samhällen så kollade vi på filmer. Så de var en mycket chill dag. När jag hemma så började jag kolla på en tv seige. Mycket bra, även om jag redan har sett den innan. It brings back the memories, haha.
 
Lite senare idag tänket jag att jag skulle ge mig ut i snön och ta lite fina vinterbilder, eller ska man säga vårbilder? Jag tror också att jag ska ändra lite designen på bloggen. Jag trixade lite häromdagen men det blev inte något vidade, om man säger så? Hoppas att ni får en fortsatt bra Lördag.
 
Kram Rebecca

Kommentera här...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0