Snart är det lov^^


Tja!!
Skolan idag var helt okej. Idrotten var kul men även jobbig, vi hade fysik och konditionsträning ( tror jag att de var). På matten så fortsatte vi att räkna på. Vi har prov på Torsdag! På median så blrjade vi på vårt projekt angående kläder. Vi ska försöka att göra så bra och mycket reklam så möjligt för de företaget. När jag kom hem så räknade jag lite matte och sedan var det mat. Då blev det fisk med sås och ris till, de var gått. Idag får ni en bild ifrån när jag var i Malmö.
 
Nästa vecka så har jag tre prov. Ett i svenska, ett i media och ett i matte. Så de blir lite plugg i helgen och även i början av vecka. Sen så är det PÅSKLOV. Der kommer att bli skönt och kul. Jag har inte så mycket planerat på påsklovet. Men jag kommer att hitta på något. Hoppas att ni får en fortsatt bra Onsdag.
 
Kram Rebecca

Kommentera här...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0