Soligt och fint^^

Tja!!
Igår var det våffeldagen och till middag så hade jag och pappa våffler. De var riktigt gott måste jag säga. Var ett tag sedan jag åt det, haha. I Söndags så var jag i Lund med Madde och fikade, de var riktigt trevligt. Så de måste vi göra om en annan dag tycker jag. Idag så får ni en gammal bild på mig.
 
Till påsk så vet jag inte vad jag ska göra. Det blir nog bara att vara hemma och fira med familjer. Idag så spelar Ulrik på Tyrol i Stockholm. Jag vill också ditt och kolla, men de kan jag inte! Jag hoppas att han kommer att ha en grym sommar tuné (Stavas?). Änsålänge så vet jag inte vilka städer han ska besöka eller när, vilket är lite tråkigt. Hoppas att ni får en fortsatt bra Tisdag.
 
Kram Rebecca

Kommentera här...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0