Beautiful as the sky^^

Tja!!
Nu ska snart jag och mamma åka iväg och shoppa. När hon fyllde år så fick hon en dag där jag och hon skulle åka iväg och shoppa. Jag behöver köpa lite nya tröjor och sånt. Sist när jag var och shoppade så fick jag med mig hem lite mer än vad jag skulle, men men det är ju alltid bra med kläder. 
 
Ikväll så ska mamma och pappa bort, så då ska en kompis till mig komma hit och vi ska äta antagligen tacos och de kommer att bli gått. Imorgon ska jag och Madde göra ett försök till med att ta bilder. Det blev ju inte av igår, haha. Denna gången måste vi ju lyckas! För jag känner att jag har lite bild-brist här på bloggen. Hoppas att ni får en fortsatt bra Lördag. 
 
Kram Rebecca 

Kommentera här...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0