Ett manus i bilder^^

Tja!!
Kom hem ifrån skolan för ungefär en timme sedan. Dagen idag var ganska så chill, först hade vi svenska och där fick vi en ny uppgift som vi ska göra. Den ser jag framemot. Vi ska skriva en novell och jag har redan börjat på den och kommit en lite bit. Men jag tycker ju att de är kul att skriva, och nu är det en skoluppgift. Det är helt okej. På median idag så gjorde jag mitt bild manus. För er som inte vet vad det är så är det när man sitter och ritar upp alla bilder/klipp som ska vara med i videon. Det tog iallafall hela dagen och jag är inte ens klar. Så jag får fortsätta nästa Måndag. Idag får ni en bild ifrån min fotorunda för några dagar sedan.
 
Igår så var jag och Malin ute och tog lite bilder. Dels för att jag behövde lite nya bilder till bloggen  och för att de var så fint väder ute. Vi fick med oss hem många snygga bilder. Jag kommer att ladda upp de på bloggen senare ikväll eller imorgon. Det beror på när jag blir klar med redigeringen av dem. Men jag hoppas på så snart så möjligt. Hoppas att ni får en fortsatt bra Måndag.
 
Kram Rebecca

Kommentera här...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0