Han lurade oss^^

Tja!!
Daniel bara lurade oss, han sjöng inte tillsammans med Ulrik igår. Men jag har hört och sett att de var en riktigt bra konsert. Synd bara att jag missade det, skulle så gärna velat vara där. Men jag får vänta till någon annan gång när han kommer ner till Skåne. Idag får ni en bild ifrån Dubai.
 
Idag har vi fixad i trädgården och lite i huset. Farmor, farfar, min farbror och min minsta kusin var här. Jag och min kusin sparkade boll och hon sparkade på sin spark medans jag cyklade bredvid henne. De var mycket kul. Hon är ju såå söt! Ikväll ska jag inte göra så mycket. Blir nog att kolla film eller något sånt. Hoppas att ni får en fortsatt bra Lördag.
 
Kram Rebecca

Kommentera här...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0