Melsungen,Tyskland^^

9/5 (Torsdagen): Hade vi bara till att åka ner till Melsungen. Mina kusiner och deras föräldrar kom och hämtade mig, pappa och mamma hemma vid klockan 07:15. Sen bar det av. På vägen ner så körde vi inn om Nurburgring, för att min ena farbror skulle köra där. Pappa, min andra farbror och mamma fick åka ett varv där. Vi kom fram till Melsungen vid ungefär 23:00. 
10/5 (Fredagen): På Fredagen så var vi bara runt och kollade i Melsungen och sen åt vi middag på en jättegod restaurang.
11/5 (Lördagen): Idag var det den stora dagen, idag skulle vi se på matchen. Det var en av de anledningarna att vi åkte ner från första början. Vid 11 tiden åkte vi in till Kassel och gick på något slott, där efter åkte vi till ett shopping center. Vi åt en efterlängtad lunch, jag åt cheeseburgare. Sen gick vi och shoppade lite. Jag hittade ett fint linne, som jag gillade. Sen bar det av till arenan. Där MT - Melsungen spelade mot "Någet lag". Det var en härlig stämning. Inte alls som i Lund när jag är och kollar på H43. Här var det mycket mer öss, power och förväntningar.  Matchen slutade 27 - 25 till Melsungen. Det gillar vi mycket! Efter de så åkte vi tillbaka till hotellet. 
12/5 (Söndagen): Vi åt frukost vid 09:00, sen packade vi ut i bilen och började vår resa hem till Sverige igen. På vägen hem så stannade vi till vid bordershop och handlade lite. Vi var hemma vid 23:00. Jag är väldigt nöjd med resan och skulle gärna kunna göra om den. Det var trevligt sällskap och vi fick många, många skratt. 
 
Kram Rebecca

Kommentera här...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0