Projekt Zombie^^

Tja!!
Idag i skolan så redovisade vi vårt projekt "Zombie" och det gick bra. Nu är det klart och de känns väldigt skönt måste jag säga. Det var en härlig känsla att gå hem ifrån skolan idag. Dels för att vi fick sluta tidigare men också för att det är lov. Eller lov och lov, vi är lediga i fyra dagar. Men det är gött! Idag får ni en bild ifrån London.
 
Igår var jag och Angelica och shoppade på Nova Lund, de var riktigt mysigt och trevligt. Jag fick med mig hem ett par jeans, ett par chinos och ett par shorts. Jag är nöjd med mina köp och nästan alla köp var behövliga. Ikväll vet jag inte alls vad jag ska hitta på, kanske blir att sitta vid datorn eller att kolla på någon bra film. Hoppas att ni får en fortsatt bra Onsdag.
 
Kram Rebecca

Kommentera här...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0