Trevligt, bra & skönt^^

Tja!!
NP gick okej, tyckte att läsförståelsen var mycket lättare än hörförståelsen. På median så gick vi igenom de nya "kapitel" som vi ska ha prov på om två veckor. Där efter drog jag hem och bara chillade. Blev nyss klar med en halvtimmes matte räkning och det väntar kanske änu mer ikväll. Ska alldeles snart börja att skriva på min novell som jag ska lämna i på måndag. Hade varit riktigt trevligt, bra och skönt om jag kunde bli klar med den idag. Idag får ni en bild ifrån Melsungen.
 
Det är också väldigt fint väder ute, det känns som att våren är här och jag hoppas att den kommer stanna. Det är ju inte alls lång tid tills det är sommar. På den senaste tiden så har jag insett att tiden går väldigt fort. Vart tar den vägen? Det känns som att man går till skolan, hem, pluggar, gör annat och sen går man och lägger sig. Det hade inte varit fel om man fick lite mer tid, som man skulle kunna använda till något annat. Hoppas att ni får en fortsatt bra Onsdag. 
 
Kram Rebecca

Kommentera här...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0