Ulrik Munther^^


Tja!!
Idag så hade jag mitt näst sista engelska NP, uppsatsskrivning. Ämnet som vi fick var musik, helt okej ämne enligt mig. Jag fick ihop tillräckligt med ord och lite till. Det var max 600 ord och jag skrev runt 400, tror jag att de var. Sen hade jag samhällskunskap och där skulle vi redovisa vårt magazin som min grupp har gjort, sen kollade vi på någon film. Sen där efter så fick vi sluta. Idag får ni en bild som jag tog på min fotorunda i Söndags.
 
När jag kom hem gjorde jag inte alls mycket, bara kollade runt på internet och chillade typ. Ikväll klockan 20:00 spelar ULRIK MUNTHER på Gröna Lund i Stockholm. Så gärna jag vill vara där. Daniel ska också sjunga en duett med Ulrik. Eller det vad var han lovade oss om vi lyckades att trenda på twitter. Vilket vi gjorde! Så nu hoppas jag bara att det blir av och att han inte lurar oss. Men han skrev på twitter att han just nu är på Gröna Lund. Hoppas att ni får en fortsatt bra Fredag.
 
Kram Rebecca

Kommentera här...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0