Hej ifrån Göteborg^^


Tja!! 
Imorse åkte jag, mamma, min morbror och hans fru upp till GÖTEBORG! Som ni alla kanske vet så tycker jag väldigt mycket om Göteborg. Först åker vi hem till min kusin och hennes pojkvänns för att tittade på deras lägenhet. Mycket fin! Dör efter stod det shopping på schemat. Helt okej för min del. Jag fick med mig hem, två mössor, halsduk, nessesär (stavas?) och en tröja. Mina köp är jag riktigt nöjd med. Idag får ni en bild ifrån hur de ser ut ifrån hotellet.

Nu är vi tillbaka på hotellet och ska vila lite nu. Innan jag ska iväg och träffa mins kusiner för att sedan äta pizza, kommer bli riktigt mysigt. Imorgon åker vi hem vid lunch tid. Lite tråkigt tycker jag. Men det är skolan på Måndag. Hoppas att ni får en fortsatt bra Lördag. 

Kram Rebecca

Kommentera här...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0