Hösten börjar komma^^

Tja!!
Helgen och denna veckan har varit bra. I helgen redigerade jag min film som jag ska ge som en försenad bröllopspresent till min kusin och hennes man. Har nu grovklippt den och ska lite senare börja med fin trixet, det som tar längst tid, haha. Idag i skolan hade vi bara en lektion men på grund av där jag bor nu, var jag på skolan redan runt hlav 9. Så jag väntade till vår nästa lektion började som var Naturkunskap. Efter lunchen, då jag slutar, wiihooo! Så gick jag och Molly runt i här i Lund och filmade. Vaför vi valde att filma, var helt enkelt för att vi ville det. Det är ingen skoluppgift eller något sånt. Vi gjorde det för kul. Det resulterade i att jag fick med mig hem hela 80 klipp! Idag får ni en bld som jag tog innan idag.
 
Nu sitter jag uppe hos mormor och ska göra det fram tills att mamma eller pappa kommer och hämtar mig. Ikväll ska jag inte plugga. Men tanke på att jag inte har något som ska vara klart i denna veckan som kommer. Utan idag blir det en lugn kväll. Igår satt jag och gjorde filmkunskap i ungefär tre timmar, var väldigt slut i huvudet efter det. Hoppas att ni får en fortsatt bra Tisdag. 
 
Kram Rebecca

Kommentera här...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0