Kort om Göteborg^^

Tja!!
Göteborg var helt awesome vädret på Lördagen var mycket fint, sol och fin blå himmel. På kvällen åt vi mycket god pizza och kollade på film. Jag somnade under filmen för att jag var väldigt trött, senare på kvällen fick vi vara taxi till mamma och de andra. Jag insåg att de var lite klyddigt att köra i Göteborg centum. Inte för att jag körde men av de jag upplevde när jag åkte. Idag får ni en bild ifrån i sommras.
 
Söndagen år vi mycket god frukost. Men bland annat fil, med flingor till, goda mackor med goda pålägg. Sedan på eftermiddagen åkte vi till min kusin för att lämna tavlan och filmen (som de fick i bröllopspresent) och de blev glada för pressenten. Det förekom också några tårar under filmvisninge. Därefter var det nästan tre timmar hem i bil. Jag är väldigt nöjd över resan eller mini tripen, vad man nu kan kalla de för. Hoppas att ni får en fortsatt bra Måndag. 
 
Kram Rebecca

Kommentera här...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0