Måste vara klar väldigt snart^^

Tja!!
Nu har jag gjort en ny heder till bloggen. Jag är väldigt nöjd om jag ska säga det själv. Iskolan idag hade jag först matte och sedan Film, där jag nästan blev klar med vår film. När vi är klara så får vi en extra uppgift. Denna gången är de att vi ska spela in en liten action scen, den som redigerar bäst vinner. Tror dock inte att jag har så sort chanse när killarna i klassen är rikigt gryma! Idag får ni en bild ifrån i sommras. 
 
Ikväll blir det nog att göra lite historia eller gör jag det nu när jag sitter kvar iskolan? Om jag gör historian nu så kan jag senare redigera min film när jag kommer hem. För jag måste bli klar med den nu! Jag hade tänkt att lämna den nu till helgen, men det beror helt och hållet på hur långt jag hinner. Hoppas att ni får en fortsatt bra Torsdag. 
 
Kram Rebecca

Kommentera här...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0