Minneskortet är tömt^^

Tja!!
Idag iskolan så hade jag film hela dagen, helt okej. Jag lämmnade in min film som skulle vara inne idag. Sen fick vi sluta vid 14:00! Senare hämtade pappa mig hos mormor. Därefter var det bara hem och packa. Vi åker imorgon. Gud vad jag längtar! Ska bli så himla roligt. Idag får ni en bild ifrån i somras. 
 
Är nu klar med all min packning och det blev en hel del, haha. Igår fixade jag allt de tekninska som jag ska ha med mig, till exempel, musik, ljudböcker och tömma minnes kortet till kameran. Nu ska jag bara chilla resten av kvällen. Ska upp tidigt för att jag och mamma ska iväg och fixa lite grejer innan resan. Hoppas att ni får en fortsatt bra Fredag. 
 
Kram Rebecca

Kommentera här...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0