Nu på Lördag^^


Tja!! 
Bloggen har inte alls varit bra uppdaterad. Men det är för att nu sista vecka innan höstlovet så är det många inlämmningar och prov. Har dock mitt sista prov innan lovet på Torsdag, matteprov, så denna vecka har och kommer jag lägga tiden på det. Idag får ni en bild ifrån Göteborg. 

Jag känner att det inte är helt fel med ett lov nu! Längtar mycket till på Lördag. För då ska vi till Turkiet! Kommer att bli super skönt, bara sola, bada och slappa. Vet inte om jag kommer kunna blogga där. Vet att vi har internet på hotellet men vet inte om de är snabbt eller ej. Kanske blir att jag gör några tidsinställda inlägg, men vet inte säkert än, beror lite på hur mycket tid jag har och sånt. Hoppas att ni får en fortsatt bra Tisdag, 

Kram Rebecca 

Kommentera här...
Postat av: farmor

Jag ska tänka på dig på torsdag o ditt prov det går säkert bra för du är ju så flitig.
Ska bli roligt att träffas på lördag för en härlig semestervecka som jag fram emot. Jag ska åka med er ut till Sturup. SKa köpa sololja imorgon. Nu är kl 23.30 så nu får jag lägga mig.
Farmor

2013-10-22 @ 23:41:20
Postat av: farmor

Hoppas att min förra hälsning kommit iväg.
Hur kan man se det?
Farmor

Svar: Hej, hälsningen kom fram. Men jag måste godkänna kommentaren/hälsningen. Ser mycket fram emot redan tillsammans med er :)
rebtje.blogg.se

2013-10-22 @ 23:45:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0