15 avsnitt^^

Tja!!
Idag när jag och Malin vaknade så började vi dagen med att titta på några avsnitt ifrån TV serie, som vi tittade på igår. Efter vi hade ätit frukost så fortsatte vi att kolla enu mer. Vilket jag också gjorde efter att Malin hade gått hem, haha. Det har blivit ett par avsnitt nu under dessa två dagar, tror att jag är upp emot 15 avsnitt typ. Idag får ni en bild ifrån igår. 
 
Imorgon är det skola, något som är skönt med Måndagar är att vi inte gå så jättelänge, utan vi går bara till 14:00. Där efter har jag ingen anning om vad jag ska hitta på. Kan eventuellt bli att jag redigerar lite på videon, men jag får se hur det blir med de. Hoppas att ni får en fortsatt bra Söndag. 
 
Kram Rebecca

Kommentera här...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0