Engelska uppsats^^

Tja!!
I Fredags i skolan så filmade jag och min grupp. Det var till en kommande film som vi gör på median. Kommer att bli kul att se resultatet. Det var mycket roligt under inspelningen och de blev många skratt. I helgen har jag packat grejer här hemma. För att vi ska flytta om några veckor, bäst att börja i tid så att man inte stress packar veckan innan. Jag har också gjort klart min Engelska uppsatts som jag nyss sickade inn, även om den ska vara klar på Tisdag. Idag får ni en bild jag tog för några dagarsedan.
 
Belv riktigt glad när jag vaknade i morrse och tittade på mobilen. Då såg jag att DANIEL hade favoritmakerat min tweet som jag skrev till honom igår. Snacka om att jag var glad. Typ nästan grät, haha nej men jag blev VÄLDIGT glad. I eftermiddag ska jag fortsätta att packa lite mer och sen ikväll ska jag bara ta de lugnt, skönt. Hoppas ni får en fortsatt bra Söndag. 
 
Kram Rebecca

Kommentera här...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0