Höstig dag^^

Tja!!
Idag är det värkligen en höst dag. På mårgonen var det som att de hängde regn i luften. Idag iskolan hade vi Engelska, Historia och sist Svenska. Helt okej dag, är skönt att sluta vid 14:00. Men jag var inte hemma förrens vid halv 4. När jag satt på stationen så var det som att himmlen typ öppnade sig och jag hade skinnjacka, det var skönt att komma hem och in värmen. Idag får ni en bild som jag tog för några dagarsedan.
 
Ikväll är det Idol på TV och de ska jag såklart se på, har inte innan gillat att kolla så mycket på Idol. Men detta året är det helt okej, jag har mina favoriter som jag hejar på. Imorgon har jag bara en lektion och det är Naturkunskap, så de kommer vara awesome at börjar 10:20 och sluta 11:45! Hoppas att ni får en fortsatt bra Måndag. 
 
Kram Rebecca

Kommentera här...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0