In till Lund imorgon^^

Tja!!
Bloggen har inte alls varit mycket uppdaterad under veckan som har varit. Det beror på att jag inte haft tid eller ork till att blogga. Imorgon händer det mycket, först är de flytten och sedan på kvällen ska jag och Madde in till Lund för att gå på kulturnatten, kommer att bli rikigt mysigt. Idag får ni en bild som jag tog för några dagar sedan.
 
Nu har jag rast och börjar om ungefär 10 minuter sen är det bara 2 timmar film kvar sen är det helg. Mycket skönt. Även om jag har en packad helg framför mig, men det kommer också att bli kul. Hoppas att ni får en fortsatt bra Fredag. 
 
Kram Rebecca

Kommentera här...
Postat av: Anonym

Hallo.
Vilken härlig ordvits " en packad helg framför mig".
/PA

Svar: Haha, jag det är ju de jag kommer att ha :)
rebtje.blogg.se

2013-09-20 @ 16:15:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0