Malin är här^^

Tja!!
I Fredags så var jag  i Lund på kvällen och tittade på två shower och jag måste meddela att de var gryma! Idag/igår (för att det är mitt i natten som jag skiver detta, haha) var Malin här, först åt vi och sånt. Sedan bestämmde vi oss för att gå ut och filma en musikvideo. Kanske att ni kommer att få se den senare, när de är helt färligklipp och sånt. Idag får ni åter igen en bild ifrån bröllopet. 
 
Nu ska vi snart gå och sova men innan dess så ska vi kolla lite på en TV serie som vi följder, även om vi nu bara sitter och kollar på gamla avsnitt så är det endå väldigt bra. Jag har glömt bort vissa avsnitt i och med att de var ungefär 6år sedan man började senda första avsnittet. Hoppas att ni får en fortsatt bra Söndag. 
 
Kram Rebecca

Kommentera här...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0